00:00
Reklama
00:30
Kontext vydání a Praha jako dějiště, očekávaný turistický efekt
01:47
Kadlecová: první dojmy, „slow reading“ a fungování brownovské formule
02:36
Ukázka z audioknihy: Golem v Kaprově ulici
03:04
Kadlecová: klasický Brown, cliffhangery, didaktičnost a „Wikipedie“
04:45
Ukázka z audioknihy: Stověžatá Praha a smaragdové světlo
05:18
Kadlecová: Brownova práce s novináři, čtenář na prvním místě
06:36
Brownova povaha dle Arga (Milan Gelnar, Petr Onufer)
07:08
Role editora Petra Onufera: čeština v rukopisu, lokace, autorovy návštěvy
08:32
Petr Onufer: 8 let čekání, idea 15–20 let, vědomí a magie Prahy
09:08
Fenomén Brown: prodeje, filmy, vliv na města, první pražské prohlídky
10:44
Guardian vs. čtenářská zábava; co dělá Brown dobře/špatně, noetika a kontroverze
13:08
Přesun k Danielu Konrádovi
13:32
Konrád: B‑čkový román, turistický kýč; žánr vs. literární nároky
15:19
Konrád: trh a marketing – náklady, Lucerna, Netflix, prodejní očekávání
16:42
Učí Brown dospělé číst? Srovnání s Collins, Larssonem a Potterem
17:17
Ukázka z audioknihy: Langdon na prázdném Karlově mostě
18:00
Reklama
18:31
Pražské lokace v románu: mainstream i „obskurnější“ místa (Folimanka aj.)
19:32
Uvedení na trh: pop‑up Arga, noční fronty, svědectví fanoušků, očekávaná vlna turistů
21:40
Precedenty: Louvre, Rosslyn Chapel; mistrovství fabulace
22:46
Český precedent videohry: Malešov (2,5 tis. lidí), Kutná Hora, Trosky; analogie s Brownem
23:15
Kampaň Prague City Tourism: 4 mil. Kč, suvenýry, procházky (666–20 000 Kč), landing page
24:22
Srovnání s „neziskovými“ literárními vycházkami; komercializace
24:40
Cena 750 Kč a byznysová matematika (100 tis. ks = desítky mil. Kč)
25:29
Rozloučení s hostem
26:03
Reklama