Audiokniha Začněte s PROČ
# O knize
Při studiu vůdčích osobností a organizací, které velkou měrou ovlivnily svět, Simon Sinek zjistil, že všichni uvažovali, jednali a komunikovali přesně stejným způsobem – vždy začali s otázkou PROČ a až poté řešili, JAK a CO realizovat. Autor tento model nazývá zlatý kruh. Jde o velmi účinný princip, na jehož základě lze vybudovat firmu, organizaci, věnovat se politice, vést hnutí a inspirovat lidi.
Každá organizace umí vysvětlit, CO dělá.
Některé umějí vysvětlit, i JAK to dělají.
Ale jen málo z nich dokáže formulovat, PROČ to dělají.
Za PROČ se přitom nepovažují peníze nebo zisk, to jsou vždy jen výsledky. Proč vaše organizace existuje? Proč dělá věci, které dělá? Osobnosti a firmy, které to vědí, nikdy nepotřebují manipulovat – ony inspirují. Lidé je následují ne proto, že musejí, ale protože sami chtějí. Zaměstnance jejich práce těší, spatřují v ní smysl, mají zázemí a hrdost. Zákazníci jsou loajální, ochotni poskytnout podporu i v těžkých časech, imunní vůči manipulacím ostatních.
# O autorovi
SIMON SINEK
seznamuje jednotlivce i organizace s modelem zlatého kruhu a principem fungování PROČ. Jeho poznatky využívají všichni, kteří chtějí někoho inspirovat, od řadových úředníků po zahraniční velvyslance, od malých podniků po korporace typu Microsoft, od Hollywoodu po Pentagon. Vyučuje na Kolumbijské univerzitě v rámci programu Strategické komunikace. Pokud zrovna nebydlí v hotelu, žije v New Yorku. Je autorem blogu na blog.startwithwhy.com.
# Více o knize
http://www.melvil.cz/kniha-zacnete-s-proc/
Sdílejte s hashtagem #zacnetesproc
Při studiu vůdčích osobností a organizací, které velkou měrou ovlivnily svět, Simon Sinek zjistil, že všichni uvažovali, jednali a komunikovali přesně stejným způsobem – vždy začali s otázkou PROČ a až poté řešili, JAK a CO realizovat. Autor tento model nazývá zlatý kruh. Jde o velmi účinný princip, na jehož základě lze vybudovat firmu, organizaci, věnovat se politice, vést hnutí a inspirovat lidi.
Každá organizace umí vysvětlit, CO dělá.
Některé umějí vysvětlit, i JAK to dělají.
Ale jen málo z nich dokáže formulovat, PROČ to dělají.
Za PROČ se přitom nepovažují peníze nebo zisk, to jsou vždy jen výsledky. Proč vaše organizace existuje? Proč dělá věci, které dělá? Osobnosti a firmy, které to vědí, nikdy nepotřebují manipulovat – ony inspirují. Lidé je následují ne proto, že musejí, ale protože sami chtějí. Zaměstnance jejich práce těší, spatřují v ní smysl, mají zázemí a hrdost. Zákazníci jsou loajální, ochotni poskytnout podporu i v těžkých časech, imunní vůči manipulacím ostatních.
# O autorovi
SIMON SINEK
seznamuje jednotlivce i organizace s modelem zlatého kruhu a principem fungování PROČ. Jeho poznatky využívají všichni, kteří chtějí někoho inspirovat, od řadových úředníků po zahraniční velvyslance, od malých podniků po korporace typu Microsoft, od Hollywoodu po Pentagon. Vyučuje na Kolumbijské univerzitě v rámci programu Strategické komunikace. Pokud zrovna nebydlí v hotelu, žije v New Yorku. Je autorem blogu na blog.startwithwhy.com.
# Více o knize
http://www.melvil.cz/kniha-zacnete-s-proc/
Sdílejte s hashtagem #zacnetesproc