reklama

Marketing Zet: Reklama ve zdravotnictví podléhá řadě regulacím, pomohou příběhy sester

Reklama v oblasti zdravotnictví je značně regulovaná ze strany Státního ústavu pro kontrolu léčiv. Realizace upoutávek na léky je tak ve velké míře komplikovaná. Důležitá je ovšem propagace zdravotních sester, které jsou pro společnost žádané, ale kolem financí bohužel nedoceněné. Ředitel divize Medical Services akciové společnosti Mladá Fronta, Karel Novotný, v pořadu Marketing Zet řekl, že sestry ve velké míře podporuje vykreslení jejich životních příběhů. 

Další díly pořadu

Zviditelnění zdravotních sester a jejich samotného povolání je kýženým bodem, který veřejnost vyžaduje. Nejedná se tak pouze o odborné spektrum lidí. Přínos sester se musí dostat i na povrch řadové veřejnosti. Této skutečnosti napomáhá projekt Sestra roku. Jak ale postupovat při propagaci takovéhoto eventu? 

„Míříme jak na odbornou veřejnost, tak i na laickou prostřednictvím tištěných titulů a sociálních sítí, které v rámci vydavatelství Mladá Fronta máme k dispozici,“ řekl Novotný na rádiu Zet.

Stejně jako u většiny reklamních sdělení, tak i v rámci propagace samotných sester, pomáhá vyprávění příběhů. Jde o nejvhodnější nástroj, jimž lze cílit na běžnou populaci. Pomocí příběhů ze skutečného života lze totiž nejlépe vykreslit zdravotnickou práci. „Ono to platí ale i k odborné veřejnosti. Mnohdy lékaři, kteří jsou velmi koncentrovaní na svoji práci, nemají dostatečný odstup, aby se podívali na lidi, kteří jsou jim pracovně nejblíž, což jsou sestry,“ informoval Novotný.

V letošním roce proběhl v pořadí 17. ročník soutěže Sestra roku. Podle Novotného jde o akci, která je určena všem sestrám. Nejde ale pouze o jejich dílčí vítězství. Prapůvodně jde o představení jejich obsahu práce, který je potřebný vštěpovat široké veřejnosti do paměti.  Letošní ročník soutěže probíhal ve dvou kategoriích. Vítězkou v oblasti „Sestra v přímé ošetřovatelské péči“ se stala staniční sestra Bc. Jitka Coufalová z Fakultní nemocnice Ostrava. Ve zdravotnictví pracuje jako dětská sestra 24 let a posledních 9 let na pozici staniční sestry Oddělení pediatrické resuscitační a intenzivní péče. Ocenění „Sestra v managementu a vzdělávání“ si pak odnesl Mgr. Jiří Čáp z IKEM. Je to již 23 let, kdy Mgr. Jiří Čáp vstoupil do zdravotnictví. V současné době zastává pozici vrchní sestry Kliniky anesteziologie, resuscitace a intenzivní medicíny.

 

 

Článek obsahuje pouze část z rozhovoru s ředitelem divize Medical Services akciové společnosti Mladá Fronta, Karlem Novotným. Celý rozhovor si můžete přehrát v playeru výše.

 

Zdroj: Zet

 

Marketing Zet: Reklama ve zdravotnictví podléhá řadě regulacím, pomohou příběhy sester Foto: Shutterstock.com

reklama

Další články

  1. Bombový útok v Petrohradu má nejméně 11 obětí

    Společnost ·

    Nejméně 11 mrtvých a pět desítek zraněných si dnes vyžádal výbuch trhaviny v petrohradském metru. Policie explozi vyšetřuje jako teroristický čin, ale nevylučuje ani j…

  2. Nejziskovější automobilkou loňského roku je BMW

    Byznys ·

    Nejziskovější automobilkou na světě byl v loňském roce německý výrobce luxusních vozů BMW. Dosáhl desetiprocentního podílu provozního zisku na celkových tržbách. Druhé…

Youradiotalk.cz

Web Zet.cz se mění na Youradio talk.

Postupně rozšiřujeme naše zaměření a obsah zpravodajství a přidáváme další funkce. Informace o vysílání rádia ZET najdete na www.radiozet.cz.