Vzhled produktu je jednou z jeho funkcí, říká designérka erotických pomůcek A. Marešová

Designérka Anna Marešová se už čtyři roky zabývá výrobou luxusních erotických pomůcek pro ženy. Poté, co dokončila svůj projekt bakalářské práce, kterým byl design tramvaje, se chtěla zaměřit na něco, kde bude mít možnost podílet se i na celé tvorbě produktu. Ve své další práci se proto zaměřila na ženské erotické pomůcky.

Cesta Anny Marešové k designu byla složitá. Po vystudování střední knihovnické školy se pět let věnovala hudební a divadelní produkci. „Bylo to dobré, bavilo mě to, ale stále jsem si říkala, že chci dělat něco tvůrčího - ne se jen starat o  lidi, co tvoří,“ popisuje svou cestu k designu Marešová v pravidelném pořadu Zet Light. Rozhodla se proto ve studiu pokračovat a hlásila se na obory šití. Ani tady ale neuspěla. Až když se ve svých 25 letech rozhodla učinit poslední pokus - tentokrát na produktový design - dostala se k tomu, co ji baví a živí dodnes.

Svůj první velký projekt realizovala jako předmět své bakalářské práce. Jednalo se o návrh tramvaje pro Prahu. „Svým návrhem jsem chtěla i tak trochu  vyjádřit  nesouhlas s novými tramvajemi, které jsou v Praze. Chtěla jsem udělat tramvaj, která naváže na tradici modelu T3, ale bude moderní a bude se hodit do modernějších částí města i do centra,“ řekla Marešová. Po tomto projektu se chtěla ale více přiblížit produkci. Na naplnění svého snu, podílet se na tvorbě a výrobě celého produktu, si však počkala do své diplomové práce.  

V té se už zaměřila na výrobu luxusních erotických pomůcek, se kterými sklidila úspěch mezi českými designéry. Zaměřila se totiž jak na vkusný vzhled produktu, tak na hygienu. „Pro mě je důležité jak ta pomůcka vypadá. Mám pocit, že to už je ta její funkce - jak se ta žena cítí, když tu pomůcku má v ruce, že to není něco, za co se musí stydět,“ řekla Marešová, která dodala, že kladla důraz i na hygienu. Produkty totiž jsou celé z lékařského silikonu a tudíž i stoprocentně vodotěsné.

Nyní je Anna Marešová těsně před rozjezdem sériové výroby čtyř-produktové sady značky, kterou pojmenovala Whoop-de-doo. Finanční prostředky na její realizaci se rozhodla sehnat skrze crowdfundingovou kampaň. „I kdyby kampaň nedopadla, tak chci ten produkt představit letos před Vánoci,“ ukázala svou odhodlanost Marešová.

 

Článek obsahuje pouze vybrané pasáže z rozhovoru s Annou Marešovou. Celý záznam rozhovoru, který vedl člen představenstva Českého fondu půdy a bývalý ředitel Investiční společnosti České spořitelny Martin Burda, si můžete poslechnout v playeru výše.

 

Zdroj: Zet

Vzhled produktu je jednou z jeho funkcí, říká designérka erotických pomůcek A. Marešová Foto: Archiv Anny Marešové

reklama

Další články

Youradiotalk.cz

Web Zet.cz se mění na Youradio talk.

Postupně rozšiřujeme naše zaměření a obsah zpravodajství a přidáváme další funkce. Informace o vysílání rádia ZET najdete na www.radiozet.cz.