Sold Out Biz: Jak odhalit, co klient chce

První schůzkou s klientem by obchodník měl zjistit jeho potřeby. Začít proto hned prezentovat a nabízet není podle key account managera Milana Turka tím nejlepším krokem. Podle něj by až 90 procent času první schůzky měl mluvit klient. Jak toho docílit, poradil Turek v pořadu Sold Out Biz.

Shrnutí rad:

  • Většina obchodníků na schůzkách s klientem začne hned prezentovat a nabízet
  • Tím ale nezjistíme klientovy potřeby
  • Pokládejte otevřené otázky, nastartujete tím diskuzi
  • Až 90 procent času první schůzky by měl mluvit klient, nikoliv obchodník
  • Na druhé schůzce pak přinesete řešení na míru

 

Sold Out Biz je videopořad rádia Zet, který je věnovaný obchodu a obchodování. Mediální konzultant pro klíčové zákazníky Milan Turek v něm dává praktické rady obchodníkům.

 

Zdroj: Zet

Sold Out Biz: Jak odhalit, co klient chce Foto: shutterstock.com - ilustrační foto

reklama

Další články

  1. Trump vyhrožoval, že pošle do Mexika armádu

    Byznys ·

    Americký prezident Donald Trump řekl, že by Mexiko mělo lépe zvládat boj se zločinci, nebo se o ně na mexickém území postarají americké ozbrojené síly. Trump to podle …

  2. Facebooku stouply příjmy o více než 50 procent

    Byznys ·

    Sociální síti Facebook stoupl ve čtvrtém čtvrtletí zisk na 3,57 miliardy dolarů (89,6 miliardy korun) z předloňských srovnatelných 1,56 miliardy dolarů. Příjmy vzrostl…

Youradiotalk.cz

Web Zet.cz se mění na Youradio talk.

Postupně rozšiřujeme naše zaměření a obsah zpravodajství a přidáváme další funkce. Informace o vysílání rádia ZET najdete na www.radiozet.cz.