Sold Out Biz: Dva body, které nemůžete zapomenout před předložením speciální nabídky

Obchodník by neměl zapomenout v rámci akviziční schůzky položit klientovi otázku, jaký cíl představuje naše vzájemná spolupráce. Milan Turek v pravidelném video pořadu Sold Out Biz říká, že na tuto informaci je důležité se zeptat před předložením speciální nabídky. Dalším důležitým bodem je poté zjistit, jakým způsobem budeme komunikaci vyhodnocovat.

Shrnutí rad:

  • před předložením speciální nabídky nezapomeňte na důležité věci
  • stanovte si s klientem cíl vaší komunikace
  • zjistěte na základě čeho, budete vyhodnocovat komunikaci
  • hodnocení komunikace je důležité, každý klient má totiž jiné požadavky

 

 

Zdroj: Zet

Sold Out Biz: Dva body, které nemůžete zapomenout před předložením speciální nabídky Foto: Shutterstock.com

reklama

Další články

  1. Merkelovou na východě Německa vypískali

    Společnost ·

    Německá kancléřka Angela Merkelová zažila ve středu patrně nejhorší den předvolební kampaně, když ji v saském Torgau a braniborském Finsterwalde její odpůrci vypískali…

Youradiotalk.cz

Web Zet.cz se mění na Youradio talk.

Postupně rozšiřujeme naše zaměření a obsah zpravodajství a přidáváme další funkce. Informace o vysílání rádia ZET najdete na www.radiozet.cz.