Rádio Zet roste nejrychleji ze všech celoplošných stanic, týdně už osloví více lidí než Ekonom

Rádio Zet si každý týden naladí 70 tisíc lidí, denně pak jeho zpravodajsko-informační vysílání osloví 31 tisíc posluchačů. V meziročním srovnání jde o téměř 50 % nárůst. Ve srovnání s předchozím obdobím (4Q 2014 + 1Q 2015, pozn. red.) tato stanice zaujala o 19 % posluchačů více, což představuje nejrychlejší růst ze všech celoplošných rádií. Rádio Zet tak týdně poslouchá o 7 tisíc více lidí, než je čtenářů týdeníku Ekonom. Informace vycházejí z výzkumu poslechovosti českých rádií Radioprojekt, realizovaného agenturami STEM/MARK a Median. 

Z Radioprojektu dále vyplývá, že rádio denně poslouchají téměř dvě třetiny lidí ve věku 12-79 let. Muži starší 18 let stráví podle údajů Sdružení komunikačních a mediálních organizací v ČR (SKMO) poslechem rádia v průměru 35 hodin týdně, ženy o dvě hodiny méně. Nejčastěji lidé rádio poslouchají pomocí AM/FM přijímačů a to v autě. Přes internet poslouchá rádio celkem 1,6 milionu Čechů měsíčně.

Z informací SKMO je patrné, že čisté investice do rozhlasové reklamy zastavily růst z předchozích období. Meziročně ve druhém čtvrtletí klesly o 1,3 % na 470 milionů korun. Důvodem je zejména pokles investic několika významných celonárodních zadavatelů reklamy. Jde hlavně o firmy působící v sektoru finančních služeb, stavebnictví, farmacie, výroby a prodeje nábytku a také poskytování mobilních služeb. Více peněz v rozhlasové reklamě ve druhém čtvrtletí naopak utratily automobilky, zdravotní pojišťovny, výrobci rychloobrátkového zboží a logistické firmy.

 

Zdroj: Radioprojekt, Media Projekt, Zet

Rádio Zet roste nejrychleji ze všech celoplošných stanic, týdně už osloví více lidí než Ekonom

reklama

Další články

Youradiotalk.cz

Web Zet.cz se mění na Youradio talk.

Postupně rozšiřujeme naše zaměření a obsah zpravodajství a přidáváme další funkce. Informace o vysílání rádia ZET najdete na www.radiozet.cz.