Počítačové firmy chystají kampaň na podporu prodeje PC

Konkurenční výrobci osobních počítačů Hewlett-Packard, Dell a Lenovo a softwarové firmy Microsoft a Intel se rozhodli spojit síly v rámci reklamní kampaně, která má podpořit slábnoucí prodej PC. Jejím cílem je zdůraznit, jak moc se osobní počítače od nástupu chytrých telefonů a počítačových tabletů zlepšily. Informovala o tom dnes agentura AP.

„Co umí počítač?“ hlásá slogan kampaně za 70 milionů USD, kterou se největší hráči v odvětví snaží zastavit skomírající prodej osobních počítačů. Jeho pokles trvá už tři a půl roku v řadě.

Reklamy se budou v televizi a na internetu objevovat od 19. října. Kampaň potrvá ještě celý listopad, aby nalákala zákazníky nakupující na vánoční svátky. Náklady na reklamu, která nepropaguje žádné konkrétní značky, si firmy rozdělí mezi sebou, napsala AP.

Podle webu venturebeat.com kampaň poběží v USA a v Číně.

 

Zdroj: ČTK

Počítačové firmy chystají kampaň na podporu prodeje PC Foto: Shutterstock.com

reklama

Další články

Youradiotalk.cz

Web Zet.cz se mění na Youradio talk.

Postupně rozšiřujeme naše zaměření a obsah zpravodajství a přidáváme další funkce. Informace o vysílání rádia ZET najdete na www.radiozet.cz.