reklama

Personalistika Zet: V čem spočívá takzvané experience centrum?

V čem spočítá takzvané experience centrum? Prvním krokem je reframing, tzn. hledat to, v čem je ve firmě problém. O co jde? Spočívá v angažovanosti zaměstnanců nebo v nastartování nových projektů? Nebo je snad chyba někde jinde? Následuje takzvaný magic moment. Tento bod už jde ruku v ruce s přesvědčením zákazníků a zaměstnanců. O co jde konkrétně? Více se dozvíte v novém dílu pořadu Personalistika Zet, jehož aktuálním hostem je šéf Experience Centrum PwC Ján Uriga. Pořadem na Youradio News provázejí konzultanti moderního HR Jiří Landovský a Štěpán Bartyzal.

Další díly pořadu

Celý rozhovor aktuálního dílu Personalistika Zet si můžete přehrát v playeru výše.

 
 

Zdroj: Youradio News / Zet

Personalistika Zet: V čem spočívá takzvané experience centrum? Foto: Shutterstock.com

reklama

Další články

  1. 17. října představuje začátek konce Al Caponeho

    Společnost ·

    Nejznámější mafiánský boss Al Capone je před soudem uznán vinným. Nikoliv však za vraždy, které má obávaný šéf organizovaného zločinu na svědomí. Za mříže jde za daňov…

Youradiotalk.cz

Web Zet.cz se mění na Youradio talk.

Postupně rozšiřujeme naše zaměření a obsah zpravodajství a přidáváme další funkce. Informace o vysílání rádia ZET najdete na www.radiozet.cz.