Obuvní řetězec Deichmann v České republice expanduje

Deichmann vloni prodal v ČR přes tři miliony párů bot, proto chce spustit také e-shop. Otevře i dalších 50 nových prodejen, nyní jich má sto. Orientaci na český trh posiluje i skutečnost, že firma až 15 procent sortimentu vytváří speciálně pro Česko.

V České republice vidíme potenciál šesti až deseti nových prodejen ročně. To představuje investice okolo 6,8 milionu korun na nově otevřenou prodejnu, řekl jednatel firmy Karel Madzia.

Zákazníci jsou citliví na cenu a orientují se podle nejlepšího poměru ceny a kvality, zvláště v současné hospodářské recesi. „Patrně nejvíce klesají výdaje za elegantní business oblečení, nejméně za obuv,“ uvedl předseda správní rady společnosti Heinrich Deichmann.

Řetězec Deichmann otevřel v České republice první prodejnu v roce 2003, v současnosti zaměstnává v Česku 677 pracovníků. Loni obrat firmy vzrostl o 2,5 procenta na 1,6 miliardy korun.

Zdroj: ČTK

Obuvní řetězec Deichmann v České republice expanduje Foto: Shutterstock.com

reklama

Další články

  1. Německo: A ve tři padla!

    Společnost ·

    Volby někdy nastartují diskuzi o zajímavých společenských tématech. A když je termín voleb znám s dostatečným předstihem, mají i jiné organizace, než jen politic…

Youradiotalk.cz

Web Zet.cz se mění na Youradio talk.

Postupně rozšiřujeme naše zaměření a obsah zpravodajství a přidáváme další funkce. Informace o vysílání rádia ZET najdete na www.radiozet.cz.