Nejčastěji pořizované značky s ohledem na rychloobrátkové zboží, Coca-Cola dominuje

Výzkumná agentura Kantar Worldpanel vydala každoroční report Brand Footprint pro rok 2018. Podle něj si Coca-Cola globálně drží pozici nejsilnější značky v oblasti rychloobrátkového zboží (FMCG). V čele žebříčku se nápojářská společnost drží již šestý rok v řadě. Na základě měření, které zkoumá, jak často si spotřebitelé vybírají danou značku, došlo k zjištění, že loni si produkty od Coca-Coly koupilo 5,8 miliardy lidí. To představuje 40 procent celosvětové populace. Více už o tom ve své infografice informoval portálu Statista.

Druhou nejoblíbenější značkou se stala firma Colgate. Jde přitom o jediný brand, který si vybírá více než polovina celosvětové populace (62 %).

Zdroj: Statista

V průzkumu Brand Footprint figuruje 17 značek, jejichž pořízení uživateli přesáhlo miliardu.

V následující infografice se můžete podívat na nejpopulárnější spotřební zboží. Tato statistika je sestavena na základě spotřebitelských bodů. Jde o ukazatel, který měří počet domácností s ohledem na koupi dané značky.

 

 

Zdroj: Statista, YRN 

Nejčastěji pořizované značky s ohledem na rychloobrátkové zboží, Coca-Cola dominuje Foto: Shutterstock.com

reklama

Další články

  1. Evropa má podle Babiše problém s USA i s Ruskem

    Byznys ·

    Evropská unie má problémy ve vztahu s Ruskem i se Spojenými státy, řekl premiér v demisi Andrej Babiš (ANO) před odletem na mezinárodní bezpečnostní konferenci Globsec…

Youradiotalk.cz

Web Zet.cz se mění na Youradio talk.

Postupně rozšiřujeme naše zaměření a obsah zpravodajství a přidáváme další funkce. Informace o vysílání rádia ZET najdete na www.radiozet.cz.