Marketérem roku 2017 je Karolína Topolová za revitalizaci značky Mototechna

Česká marketingová společnost vyhlásila oficiální výsledky jubilejního třináctého ročníku soutěže Marketér roku 2017. Hlavní cenu soutěže Velkého modrého delfína získala Karolína Topolová za revitalizace značky Mototechna a její využití pro budování zcela nového segmentu zánovních automobilů.

Zlatého delfína si odnesl marketingový ředitel Plzeňského Prazdroje Grant McKenzie. Ocenění si přebral za vynikající dlouhodobou strategickou koncepci řízení širokého portfolia značek této firmy.

Zvláštní cenu Růžového delfína přebrala jednatelka firmy SORRY - PEČEME JINAK Šárka Divácká. Ocenění získala díky netradičnímu obchodnímu a marketingovému modelu, který podporuje emocionální rozhodování zákazníků. Zeleného delfína poté převzal ředitel Národního památkového úřadu územní památkové správy v Kroměříži Jiří Slezák. Ten se zasloužil za dlouhodobě úspěšný marketingový projekt v oblasti kultury.

 Zdroj: YouTube / AAA AUTO CZ

Zvláštní cenu prezidia České marketingové společnosti si přebral předseda oděvního družstva v Třešti Radek Chládek za vytvoření nové marketingové koncepce a také vhodné marketingové komunikace. Další Zvláštní cenu prezidia si odnesla výkonná ředitelka Firemní školky Jolana Jakoubková za vhodné marketingové využití projektu posilujících mezigenerační komunikaci. V pořadí třetí Zvláštní cenu prezidia si odnesl například obchodní ředitel společnosti J.A.P Petr Paksi a to za specifickou koncepci komunikace vůči odborné cílové skupině.

Na Zvláštní cenu prezidia ČMS dosáhla rovněž marketingová ředitelka LEO Express Global Stanislava Šremrová a to za kvalitní koncepci redesignu podpořenou využitím moderních technologií.

Na programu byly ale i další ocenění. Malé delfíny získal jednatel Jiří Antoš ze společnosti Mirakulum, dále také marketingová ředitelka Jana Krčková za Wormelen Group, online marketingová specialistka z VÚT v Brně Pavla Ondrušková nebo tisková mluvčí Hana Prokopová z věznice Jiřice za ojedinělý inovativní projekt v oblasti státní správy.

 

Výpis ocenění: 

Velká cena – Zlatý delfín

Grant McKenzie, Plzeňský Prazdroj – marketingový ředitel
za vynikající dlouhodobou strategickou koncepci řízení 
širokého portfolia značek společnosti Plzeňský Prazdroj

Zvláštní cena – Růžový delfín

Šárka Divácká, SORRY – PEČEME JINAK, s.r.o. – jednatelka
za netradiční obchodní a marketingový model 
podporující emocionální rozhodování zákazníků

Zvláštní cena – Zelený delfín

Jan Slezák, Národní památkový ústav, územní památková správa v Kroměříži – ředitel NPÚ
za dlouhodobě úspěšný marketingový projekt v oblasti kultury

Zvláštní cena prezidia ČMS

Radek Chládek, Vývoj, oděvní družstvo v Třešti – předseda
za vytvoření nové marketingové koncepce a vhodnou marketingovou komunikaci

Zvláštní cena prezidia ČMS

Jolana Jakoubková, Firemní školky, s.r.o. – výkonná ředitelka

za vhodné marketingové využití projektů posilujících mezigenerační komunikaci

Zvláštní cena prezidia ČMS 

Petr Paksi, J.A.P., s.r.o. – obchodní ředitel
za specifickou koncepci komunikace vůči odborné cílové skupině                           

Zvláštní cena prezidia ČMS

Stanislava Šremrová, LEO EXPRESS GLOBAL, a.s. – marketingová ředitelka                     

za kvalitní koncepci re-designu podpořenou využitím moderních technologií

Malí delfíni 

Jiří AntošMirakulum, s.r.o., – jednatel 
za aktivní monitoring klíčových faktorů poptávky a jeho aktivní využití pro optimalizaci marketingového mixu

Jana Krčková
, Wormelen group, a.s. – marketingová ředitelka
za aktivní práci s marketingovými výzkumy, on-line daty a sociálními sítěmi

Pavla Ondrušková, Vysoké učení technické v Brně – online marketingová specialistka
za kvalitní zpracování kampaně Sem patřím posilující zájem dívek o studium technických oborů

Hana Prokopová, Věznice Jiřice – vedoucí oddělení výkonu trestu pro objekt Otevřené věznice, tisková mluvčí za ojedinělý inovativní projekt v oblasti státní správy

Josef Sléha, SYMPEX GROUP, s.r.o. – jednatel 
za dlouhodobou podporu kvalitních českých potravin  prostřednictvím soutěže Česká chuťovka

Diplom za nominaci

Josef Habart, OTAVA, výrobní družstvo – obchodní a marketingový ředitel
za úspěšnou komplexní marketingovou kampaň strategicky zaměřenou na zákazníka

Stanislav Martinec, KOMA MODULAR, s.r.o. – jednatel, ředitel
za marketingovou kampaň vhodně posilující inovativní produkt

Karel Mayer, RESIDOMO, s.r.o. – Brand Manager
za rebrandigovou kampaň a zavedení nových služeb

Tomáš Milich, OVUS, podnik živočišné výroby, s.r.o. – jednatel 
 za úspěšné uvedení jedinečného produktu na trh

Petra Zajanová, Český porcelán, a.s. – vedoucí marketingu a propagace
za vytvoření nového produktu sběratelské porcelánové známky

 

Mimořádná cena Magistrátu hl. m. Prahy:

Zdeněk PecháčekMinor, p.o. – ředitel
za rozsáhlý program doprovodných aktivit posilujících vztah k cílové skupině


Mladý delfín:

1.         studentky Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně 
Nikola Jurasová, Soňa Šnircová     
1.         
studenti SPU Nitra
Patrik Mazan, Ján Milan, Michaela Šugrová

Diplomy za účast v soutěži:

Univerzita Pardubice                                   
Michaela Horváthová, Tomáš Nevima

Univerzita Tomáše Bati Zlín                      
Tereza Barošová, David Dvořáček, Nela Vaculčíková

Vysoká škola ekonomická Praha
             
Veronika Hercíková, Barbora Talknerová, Tereza Teislerová

Vysoká škola ekonomická Praha             
Kateřina Andělová, Šárka Masárová, Alexandra Štefanisková

 

 

Zdroj: YRN

 

Marketérem roku 2017 je Karolína Topolová za revitalizaci značky Mototechna Foto: ČMS: Karolína Topolová

reklama

Další články

  1. Evropa má podle Babiše problém s USA i s Ruskem

    Byznys ·

    Evropská unie má problémy ve vztahu s Ruskem i se Spojenými státy, řekl premiér v demisi Andrej Babiš (ANO) před odletem na mezinárodní bezpečnostní konferenci Globsec…

Youradiotalk.cz

Web Zet.cz se mění na Youradio talk.

Postupně rozšiřujeme naše zaměření a obsah zpravodajství a přidáváme další funkce. Informace o vysílání rádia ZET najdete na www.radiozet.cz.