Marketingový magazín: Kampaň TNT ukazuje zásilkovou službu jako síť postavenou na lidech

Holandská logistická a expresní zásilková společnost TNT se chce v rámci transformace zaměřit na pozemní transport v Evropě. Součástí nové strategie je i rebranding a nová marketingová kampaň. Spot, který se natáčel převážně v České republice, zdůrazňuje význam zaměstnanců a síť vazeb, na kterých služby TNT stojí. "Naši lidé hrají v kampani hlavní roli,“ říká v Marketingovém magazínu Studia Zet Miloš Malaník, generální ředitel TNT pro Českou republiku. 

Pane Malaníku, TNT teď prochází obdobím změn. Ústředí v Holandsku se chce více zaměřit na efektivitu a na reorganizaci celého byznysu. Proč se zrovna v tomto období Vaše firma rozhodla pro rebranding? Je to načasování vhodné?

Myslím si, že ano. I když procházíme obdobím změn, tak jej můžeme nazvat transformací. Máme strategii, která se jmenuje Outlook a je to transformační strategie společnosti TNT. 

Vzhledem k tomu, že máme i nový management, který nastupoval do firmy v uplynulých šesti měsících, - a je zkompletován a strategie Outlook běží - tak nastal čas i pro rebranding společně s transformací firmy. 

 

Na jakých pilířích je nová identita značky postavena a čeho se bude týkat kampaň, která ji představí? 

Kampaň potrvá téměř do Vánoc, takže nás bude provázet celé poslední čtvrtletím. A je to kampaň, ve které jsme v České republice použili kompletní komunikační mix, takže zákazníci nás mohou vidět a slyšet v online médiích, v televizi, na billboardech a v rádiu. 

Nosnými pilíři kampaně jsou lidé a síť pod nimi - tím rozumíme naše zaměstnance, naše zákazníky a osobní vazby mezi nimi - a tou sítí je naše globální a evropská dopravní síť, která opět stojí na našich lidech.

 

Globální kampaň pro TNT se natáčela v České republice. Jak na ni reagovali Vaši zaměstnanci?

Naši zaměstnanci na kampaň čekali s velkým nadšením. Část kampaně se natáčela v depu v Chrášťanech, část v tunelu Blanka, velká část v ateliérech na Barrandově, na letišti v Mimoni a v Jižních Čechách. Pro naše zaměstnance byla ještě větší motivací než pro zaměstnance v jiných zemích. 

 

Jaký význam v kampani hrají lidé? Proč jste je zapojili?

Lidé hrají v kampani hlavní roli. Lidský prvek je nosnou částí kampaně. Možná byste v kampani na expresní přepravní služby hledali hlavně letadla, přepravníkové pásy, laserové skenery, informační technologie, zásilky, které létají po světě rychlostí světla. Nic z toho tam neuvidíte. Uvidíte hlavně naše zaměstnance, naše lidi, kteří říkají: my jsme ta lidská síť umožňující našim zákazníkům smysluplně a efektivně obchodovat po celém světě. 

Článek obsahuje pouze vybrané pasáže z rozhovoru. Celý zvukový záznam si můžete poslechnout v playeru výše.

Marketingový magazín je pravidelný pořad vysílaný ve Studiu Zet na BBC. Premiéru pořadu si můžete poslechnout každý sudý čtvrtek v 9.46, reprízu vysíláme v liché čtvrtky ve stejný čas. 

Zdroj: Zet

Marketingový magazín: Kampaň TNT ukazuje zásilkovou službu jako síť postavenou na lidech Foto: Nový brand společnosti TNT a slogan The People Network Zdroj: TNT

reklama

Další články

Youradiotalk.cz

Web Zet.cz se mění na Youradio talk.

Postupně rozšiřujeme naše zaměření a obsah zpravodajství a přidáváme další funkce. Informace o vysílání rádia ZET najdete na www.radiozet.cz.