Makro hledá Dobrého podnikatele v soutěži o 100 000 korun

Podnikatele, kterým není lhostejné jejich okolí, chce ocenit soutěž MAKRO Dobrý podnikatel 2014. Určena je pro firmy do 30 zaměstnanců, které dělají něco pro svoji komunitu. Hlavní cenou je 100 000 korun. Dát hlas v anketě je možné až do 30. září.

Až do 30. září je možné účastnit se hlasování veřejnosti pro patnáct kandidátů na ocenění Dobrý podnikatel. Vítěz pak získá titul Dobrý podnikatel a výhru 100 000 Kč.

„Nezávislí podnikatelé se ve svých restauracích, obchodech nebo dílnách snaží být každý den co nejlepší. A často jde jejich snaha i nad rámec samotného podnikání,“ vysvětluje člen poroty Jan Žák, ředitel nákupu ve společnosti MAKRO Cash & Carry ČR, a dodává: „MAKRO jako dlouhodobý partner zejména malých a středních podnikatelů chce těmto lidem vyjádřit uznání a vyzdvihnout ty, kteří jsou nejvíce prospěšní pro své okolí.“

Soutěž MAKRO Dobrý podnikatel 2014 je určena podnikatelům, kteří dělají pro společnost něco navíc. Účast v soutěži je bezplatná. Podnikatelské subjekty může do soutěže nominovat také někdo jiný, například známí, přátelé, obchodní partneři nebo příjemci pomoci. 

Ve veřejném hlasování vybere veřejnost 15 finalistů. Odborná porota ve složení Roman Vaněk, Eva Štěpánková, Eva Svobodová a Jan Žák následně zvolí vítěze.

Pozitivní příklady jako inspirace pro ostatní

„My jsme už nějak zapomněli opisovat. Když jsme chodili do školy, nebyl to pro nás žádný problém. Pak se z nás stali dospěláci a už nepotřebujeme žádnou radu, protože víme úplně všechno. A to je špatně,“ glosuje potřebu soutěže předseda poroty Roman Vaněk, zakladatel Pražského kulinářského institutu. „Na základě příběhů těch, co se přihlásí, mají lidé možnost se něco naučit,“ dodává.

„Vážím si lidí, kteří se dokážou postarat sami o sebe,“ pokračuje další člen poroty, zakladatelka společnosti RYOR Eva Štěpánková. „Mnoho lidí by už nebylo zaměstnáno, kdyby se nezačali stavět na vlastní nohy. I český člověk může být úspěšný a jít nahoru, jen se nesmí nechat zastrašit,“ dodává.

Pilíř české ekonomiky

Podle Českého statistického úřadu tvoří malé firmy až 99 procent všech podnikatelských subjektů na českém trhu. „Zaměstnávají více než 61 procent Čechů a na celkovém HDP se podílejí téměř dvěma pětinami.,“ uvádí Eva Svobodová, generální ředitelka Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR a další člen poroty. „Chtěli bychom zviditelnit právě lidi z menších měst a obcí, kteří vykonávají něco nad rámec svého podnikání, jen se o tom neví,“ uzavírá.

Makro hledá Dobrého podnikatele v soutěži o 100 000 korun Foto: makro.cz

reklama

Další články

  1. Google poprvé doručoval zboží pomocí dronů

    Tech ·

    Provozovatel nejpoužívanějšího internetového vyhledávače, společnost Google, poprvé vyzkoušela dodávku zboží klientům pomocí bezpilotních letounů. Uvedly to dnes zahra…

Youradiotalk.cz

Web Zet.cz se mění na Youradio talk.

Postupně rozšiřujeme naše zaměření a obsah zpravodajství a přidáváme další funkce. Informace o vysílání rádia ZET najdete na www.radiozet.cz.