Konzervativní CEVRO Institut jde svou novou kampaní mládí naproti

Studium je cool. To se alespoň snaží říci virální video soukromé vysoké školy CEVRO Institut, jejíž zakladatelem je občanské sdružení CEVRO – Liberálně-konzervativní akademie, založené a řízené politiky ODS. Ti tak netradičně sází na v Česku stále ještě ne moc oblíbenou formu marketingu.

Rapující kocour, který popisuje svůj vysokoškolský život, ale hlavně svou budoucnost coby absolventa. Znalost politiky, práva a ekonomie ho vynese až do limuzíny, kde popíjí šampaňské s Angelou Merkelovou a Hillary Clintonovou. Typické virální video pro internetovou středoškolskou generaci.  

Virální marketing přitom v České republice nepatří mezi oblíbené reklamní nástroje. Z celkového rozpočtu na online kampaně investují firmy do virálního marketingu v lepším případě 20 procent. Nejúspěšnější ze tří základních forem virálních videí je přitom přiznaný virál. Tedy když reklamní agentura nebo samotná firma spustí kampaň zřetelně propagující určitou společnost.

 

 

Zdroj: Zet

 

 

Konzervativní CEVRO Institut jde svou novou kampaní mládí naproti Foto: CEVRO Institut

reklama

Další články

  1. Armáda od října nabídne výcvik prvním civilistům

    Společnost ·

    Od října armáda nabídne výcvik prvním civilistům, kteří se dobrovolně přihlásí na vojenské cvičení. Sdělil to náčelník generálního štábu Josef Bečvář. Věří tomu, že me…

Youradiotalk.cz

Web Zet.cz se mění na Youradio talk.

Postupně rozšiřujeme naše zaměření a obsah zpravodajství a přidáváme další funkce. Informace o vysílání rádia ZET najdete na www.radiozet.cz.