Farmářské prodejny Sklizeno a Náš grunt se sloučí v jednu síť

Společnost Sklizeno Foods, která provozuje prodejny potravin pod značkami My Food Market a Sklizeno, se sloučí se sítí Náš grunt. Dohromady tak budou mít 47 poboček. Zatím není jasné, jestli firma bude provozovat pobočky pod nynějšími názvy, nebo zda budou mít jednu společnou značku. Firma nezveřejnila ani cenu transakce. V příštím roce chce otevřít dalších deset nových prodejen v pěti městech, v roce 2018 by jich mělo být přibližně 80.

Petr Borkovec, který provozoval řetězec My Food, bude mít ve Sklizeno Foods 53,5 procentní podíl, David Kukla ze Sklizena 31,5 procenta, Aleš Kotěra z Našeho gruntu deset procent a pětiprocentní podíl si ponechává původní společník společnosti Sklizeno Jiří Studený.

Dlouhodobě se snažíme o konsolidaci trhu kvalitních potravin, a spojení se sítí Náš grunt je proto dalším logickým krokem. Společně chceme vybudovat společnost, která změní trh tak, aby podnikání bylo prospěšné pro všechny strany - pro výrobce, prodejce i zákazníky,“ uvedl Borkovec.

Firma plánuje v příštím roce obrat kolem 750 milionů korun, letos by měly mít obě její sítě zhruba půlmiliardové tržby. Současné franšízanty by změna neměla podle společnosti ovlivnit, noví si budou moci vybrat koncept bistra, restaurace, větší nebo menší prodejny.

Skupina Brno Investment Group podnikatele Borkovce získala na jaře 50procentní podíl v síti farmářských obchodů Sklizeno. Šlo o investici v řádu desítek milionů korun. Borkovec, který je spolumajitelem poradenské společnosti Partners, vlastní síť My Food Market. Celkem chce dosáhnout na trhu s potravinami a delikatesami miliardového obratu.

Celkem má nyní Sklizeno 20 poboček a My Food Market pět prodejen. Síť farmářských obchodů Sklizeno loni zvýšila tržby o 61 procent na 241 milionů korun. K růstu obratu pomohlo otevření nových prodejen, loni jich přibylo šest. Prodejny a bistra My Food by letos podle Borkovce mohly dosáhnou obratu přes 100 milionů korun a příští rok více než 250 milionů. Náš grunt má 20 prodejen.

 

 

Zdroj: ČTK

 

 

Farmářské prodejny Sklizeno a Náš grunt se sloučí v jednu síť Foto: Facebook/Sklizeno

reklama

Další články

  1. Jak se Airbus stal létající legendou

    Byznys ·

    Evropský výrobce letadel Airbus minulý měsíc překročil významný milník. Singapurským aerolinkám dodal své 10 000. letadlo. Je to o to impozantnější, když letos slaví j…

  2. Kolik vědy se vejde do tří minut?

    ·

    Věda potřebuje neustále nové talenty. Jednou z cest, jak pro ni mladé lidi nadchnout, je skrze její popularizaci. Prostředkem, který jde tomuto trendu naproti, jsou na…

  3. BBC: Čína představila svou novou stíhačku J-20

    Společnost ·

    Čína poprvé veřejně představila svou novou stíhačku J-20. Stroj s dlouhým doletem a schopností vyhnout se radarům armáda představila na letecké show v jihočínském měst…

  4. Osm letišť, kde si dlouhé mezipřistání užijete

    Společnost ·

    Při cestování není snad nic horšího než mít dlouhá mezipřistání. Nepohodlné letištní sedačky a předražené restaurace v takových časech na náladě nepřidají. Na některýc…

Youradiotalk.cz

Web Zet.cz se mění na Youradio talk.

Postupně rozšiřujeme naše zaměření a obsah zpravodajství a přidáváme další funkce. Informace o vysílání rádia ZET najdete na www.radiozet.cz.