„Držíme se marketingu jednoduchosti,“ říká Robert Vojáček ke službě LidskáSíla.cz

Bývalý ředitel pro růst ve startupu taxislužby Liftago Robert Vojáček se rozhodl dát před více než půl rokem na zcela jiný byznys. Se svou službou Lidská Síla poskytuje úklid domácností a má ambice být monopolem v branži. V pořadu Margarety Křížové Podnikání od A do Zet prozradil, že svoji komunikaci k zákazníkům staví na jednoduchosti a důvěře. 

Váš web je velmi jednoduchý. Zákazník si na něm jen nakliká služby, datum a čas, kdy chce, aby někdo přišel a uklidil a to je vlastně vše. Vy jste se k tomu i vyjadřoval v minulých rozhovorech, tak jak je to s tou jednoduchostí?

Jednoduchost musí být ve všem. Vlastně i pro toho zákazníka, že si může objednat hned na další den, což tady není. Ostatní úklidové firmy nejdříve hledají tu dámu na úklid, dají inzerát a čekáte třeba týden. Jednoduchost musí být i v byznysu jako takovém. Musíme podnikat jednoduše. Když jsme ten web udělali, tak vycházel z WordPress Tamplate, což je vlastně šablona za 29 dolarů. Samozřejmě to grafik upraví tak, že to nikdo nepozná.

Když už o tom mluvíte, tak kde se shání takový programátor?

Myslím, že největší chyba, kterou zakladatelé mohou udělat je, že nemají technického spoluzakladatele. Myslím, že to musí být někdo, koho znáte, komu věříte, kdo bude mít třeba 10 až 20 procent té firmy a bude pro to žít. Ten programátor má vás vždycky v šachu. Vy nikdy neodhadnete, jak dlouho má jeho práce trvat. Nemůžete věřit nikomu jinému, než tomu, kdo má stejnou motivaci jako vy.

Vy jste měli za první měsíc nebo dva stovky objednávek. Jak jste to dokázali?

My se držíme v tom marketingu jednoduchosti. Když přicházím s novou službou, musím ji plnohodnotně odkomunikovat. Nejde mít banner na internetu s „Úklid domácnosti!“. To není komunikace té služby. Například na Facebooku máme asi 60 reklam, které různě cyklí u zákazníka. Ten zákazník, než udělá tu objednávku, tak se mu to zobrazí třeba třicetkrát. Ten člověk, než udělá tu konverzi, než se stane vaším zákazníkem, tak je třeba, aby vás viděl víckrát.

Byl byste ochoten říct, kolik vás ta reklama na Facebooku měsíčně stojí?

Jedeme tak 10 000 korun denně. Překvapí to ty lidi, kteří nemají byznys. Ta reklama na Facebooku je ale extrémně nákladově efektivní. Kdybychom to dělali v rádiu, televizi nebo citylighty na zastávkách stojí 300 tisíc na 14 dní a skoro nikdo se na to nedívá.

 

 

Pořad Podnikání od A do ZET připravuje a moderuje investorka a mentorka Margareta Křížová. Jejími hosty jsou nejčastěji podnikatelé, kteří popisují svoji cestu k úspěchu. 

Premiérový díl pravidelného pořadu Podnikání od A do ZET si můžete naladit na rádiu Zet každé druhé úterý krátce po 9:45 na těchto frekvencích. Nejnovější rozhovor s Janou Laštovkou, majitelkou internetového obchodu s uměním Young Real Art, si můžete přehrát v playeru výše.

 

Zdroj: Zet

„Držíme se marketingu jednoduchosti,“ říká Robert Vojáček ke službě LidskáSíla.cz Foto: Robert Vojáček

reklama

Další články

Youradiotalk.cz

Web Zet.cz se mění na Youradio talk.

Postupně rozšiřujeme naše zaměření a obsah zpravodajství a přidáváme další funkce. Informace o vysílání rádia ZET najdete na www.radiozet.cz.