Deset věcí, které nikdy neříkejte svým podřízeným

Komunikace s vlastními zaměstnanci je nedílným předpokladem vedoucím k dosažení úspěchu. Existují ovšem hranice, jež by nadřízení neměli překračovat. Internetový magazín Forbes přináší deset bodů, kterých je nezbytné se při komunikaci s podřízenými vyvarovat. 

10. Nikdy neříkejte svým zaměstnancům o problémových lidech v týmu

Máte pocit, že některý z podřízených nedělá práci, tak jak by měl? V tom případě to svému zaměstnanci nebo týmu nedávejte najevo. Nezatěžujte svůj pracovní kolektiv zaměstnancem, s nimž jsou potíže. Informace o něm jsou podle Forbesu rovněž důvěrné.

9. Nikdy neříkejte mzdovou sazbu jiného pracovníka.

8. Nikdy neříkejte, že se poohlížíte po nové pracovní příležitosti

7. Nikdy neříkejte svým zaměstnancům o vašich oblíbených a neoblíbených nadřízených.

Nechte si své konflikty pro sebe. Pokud je to možné, tak o nich vůbec nemluvte.

6. Nikdy neříkejte svým zaměstnancům o vašich politických cílech ve firmě

K čemu budou vašim podřízeným informace o tom, jakého postavení chcete ve společnosti dosáhnout? Vyvarujte se i vašich tužeb o dosažení vyššího příjmu nebo ostatních výhodách.

5. Nikdy neříkejte svým zaměstnancům nic důvěrného

Této skutečnosti se vyvarujte i za předpokladu, že jim důvěřujete. Tento přístup totiž přináší podle Forbesu vždy problémy.

4. Nikdy nemluvte před svým týmem o jiných zaměstnancích.

Především se pak jedná o osobní problémy a klepy, do kterých ostatním nic není. Pokud chcete zničit důvěru uvnitř svého týmu, tak se můžete vydat právě tímto směrem.

3. Nikdy neříkejte svým zaměstnancům, že jste s nimi nespokojeni

Pokud jste se svým týmem nespokojen, tak se podívejte do zrcadla. Něco totiž neděláte správně.

2. Nikdy neříkejte svým zaměstnancům, že nesnášíte svoji práci.

Položte si základní otázku. Kdo bude respektovat vůdce, jenž nemá rád svoji práci?

1. Nikdy neříkejte, že se k vám společnost zachovala špatně

Vypuštění ukřivděných informací o tom, že vás zaměstnavatel podrazil nebo přehlédl vaše pracovní úsilí, podřízeným k ničemu nebude. Jste manažer a vlastní problémy nechte sám pro sebe. Zaměstnanci mají své vlastní problémy, s nimiž se musí vypořádat. 

 

 

Zdroj: Forbes, Zet

Deset věcí, které nikdy neříkejte svým podřízeným Foto: Shutterstock.com

reklama

Další články

  1. Británie zabavila rekordní množství zbraní, mezi obviněnými figuruje i Čech

    Společnost ·

    Britské úřady zabavily na francouzské straně tunelu pod kanálem La Manche desítky funkčních střelných 

    Airbus představil novou, štíhlejší strukturu

    Byznys ·

    Evropský výrobce letecké techniky Airbus v pondělí představil novou, štíhlejší strukturu. Změna struktury je završením nedávné fúze mezi mateřskou společnosti a domina…

  2. 15 nejlepších letišť světa

    Společnost ·

    Internetový portál Skytrax publikoval výroční ocenění nejlepších letišť světa (World Airport Awards). Popáté v řadě si první cenu zasloužilo Letiště Singapur-Changi. P…

Youradiotalk.cz

Web Zet.cz se mění na Youradio talk.

Postupně rozšiřujeme naše zaměření a obsah zpravodajství a přidáváme další funkce. Informace o vysílání rádia ZET najdete na www.radiozet.cz.