„DAB? Potřebujeme vědět, jestli se přechod zaplatí,“ říká Petr Uchytil

Podle ředitele strategického marketingu společnosti Lagardère Active Petra Uchytila hovoří pro přechod na DAB spíše „marketingové a vizionářské“ důvody.

„Obecně trh na problematiku DAB reaguje protiotázkou, jestli se přechod zaplatí a jestli náhodou nebude objem reklamy, který v rádiu aktuálně máme, pořád stejný,“ myslí si Uchytil. A protože mu jsou bližší konzervativnější odhady růstu, pracuje i s variantou, že se nezaplatí. 

„Pak je samozřejmě na stole otázka, proč bychom na DAB přecházeli. Ale je i několik důvodů pro DAB, ať už marketingových, nebo vizionářských ohledně dlouhodobého udržení posluchačů, aby nedošlo k poklesu konzumace rádia jako mediatypu,“ dodává smířlivěji.

Pokračování rozhovoru čtěte v prémiové sekci DigiZone.cz.  

 

 

Zdroj: Digizone

„DAB? Potřebujeme vědět, jestli se přechod zaplatí,“ říká Petr Uchytil Foto: Lagardere: Petr Uchytil

reklama

Další články

  1. Česko definitivně prohrálo spor o regulaci nájmů

    Byznys ·

    Evropský soud pro lidská práva (ESLP) se postavil proti odvolání České republiky v případě sporu o odškodnění za regulované nájemné. Stát tak musí třem stěžujícím si m…

  2. Pět tipů k vytvoření efektivní SEO strategie

    Byznys ·

    Jak se dostat na přední příčky vyhledávačů a jak díky tomu oslovit správnou cílovou skupinu? Odpověď na otázku může představovat takzvaná SEO optimalizace. Jejím cílem…

  3. Musk zveřejnil fotografie zbrusu nového Modelu 3

    Byznys ·

    Spoluzakladatel společnosti Tesla a její generální ředitel Elon Musk zveřejnil na svém twitterovém účtu první fotografie nového elektromobilu Model 3. Podle zpravodajs…

Youradiotalk.cz

Web Zet.cz se mění na Youradio talk.

Postupně rozšiřujeme naše zaměření a obsah zpravodajství a přidáváme další funkce. Informace o vysílání rádia ZET najdete na www.radiozet.cz.