Pro přehrání dalších podcastů se prosím registrujte.

Aplikace je ZDARMA. Váš email potřebujeme pouze k tomu, abychom vám mohli vybírat podcasty přesně na míru. Budete moci odebírat podcasty, hledat osobnosti a témata napříč podcasty, aby vám neunikl žádný zajímavý rozhovor.

Vyzkoušejte vaše osobní rádio. Děkujeme, Team Youradio Talk.

Najděte si:

Osobní rozvoj

Fascinating Academy

16 let se zabývám řízením lidí. Navzdory všem teoriím z oblasti lidských zdrojů jsem přesvědčen, že se s lidmi a k lidem má mluvit. Viděl jsem spoustu manažerů, kteří nemohli vystupovat jako lídři, viděl jsem spoustu obchodníků, kteří neprodávali své produkty, viděl jsem spoustu lékařů, kterým pacienti nerozuměli, viděl jsem spoustu nudných projevů a uspávacích prezentací a rétorických výstupů politiků i běžných lidí. Přestanete prezentovat a začnete své publikum fascinovat. Budou vám viset na rtech a říkat: “WoW! Takhle bych chtěl/a někdy mluvit taky!” Naučím vás vaše publikum fascinovat.

8 epizod

2 odběratelé

Osobní rozvoj

Filtr

Filtr. Udělej si obrázek sám. Umíte se pohybovat ve světě medií? Používáte sociální sítě? Youtuber Lukáš „Lukefry“ Fritscher má pro Tebe 10 dílnou podcastovou sérii Filtr, která se může hodit jak nováčkům, tak mediálním znalcům. Poslouchej, vyzkoušej si bonusové materiály a #filtruj!

17 epizod

6 odběratelů

Osobní rozvoj

Fitmin podcast

Fitmin je česká firma z podhůří Orlických hor, která se specializuje na výrobu kvalitních krmiv pro domácí mazlíčky. V Helvíkovicích jsme skvělá parta lidí, která dělá svou práci srdcem. Snažíme se, aby pro vás naše produkty měly vždy přidanou hodnotu. I proto vznikl tento podcast, ve kterém postupně rozebereme všechna témata, která vás, páníčky a páničky, zajímají.

7 epizod

1 odběratel

Osobní rozvoj

FMV odposlech

Jak to chodí u nás na FMV? To se dozvíte v podcastu FMV odposlech - protože odposlechem se člověk vždy hodně dozví ;) Nové epizody vycházejí v úterý každý lichý týden výuky po dobu celého semestru!