Pro přehrání dalších podcastů se prosím registrujte.

Aplikace je ZDARMA. Váš email potřebujeme pouze k tomu, abychom vám mohli vybírat podcasty přesně na míru. Budete moci odebírat podcasty, hledat osobnosti a témata napříč podcasty, aby vám neunikl žádný zajímavý rozhovor.

Vyzkoušejte vaše osobní rádio. Děkujeme, Team Youradio Talk.

Obrázek epizody Cesty Zdopravy - Martin Bělčík

Zdopravy Podcast

Zdopravy

Byznys

Cesty Zdopravy - Martin Bělčík

Obrázek epizody Cesty Zdopravy - Martin Bělčík

Poslechněte si podcast

24. 9. 2021

53 min

O epizodě podcastu

Martin Bělčík je předsedou představenstva Výzkumného Ústavu Železničního. V podcastu mluví o modernizaci malého železničního okruhu či projektu fotovoltaické elektrárny a dalších investic. Jedním z klíčových témat, které VUZ řeší,  je snižování uhlíkové stopy. V čem je proti jiným zkušebním okruhům v Evropě ten náš tak unikátní, že sem jezdí testovat své vlaky výrobci i přes půlku Evropy? Co nabízí další testovací okruhy v Evropě, a jsou ve skutečnosti konkurenty pro okruh v Česku? Jaká vozidla jsou teď na okruhu VÚZ k vidění? Proč v rámci zemí RVHP vznikl testovací okruh právě v srdci Československa? Jaký čeká okruh rozvoj v dalších letech? Proč si Výzkumný ústav pořídil od Siemensu lokomotivu Vectron a jak se o ni dělí s mateřskými Českými drahami? A proč podle ředitele ústavu nemá smysl zvyšovat maximální rychlost, na kterou je dnes okruh konstruovaný? See omnystudio.com/listener for privacy information.

Martin Bělčík je předsedou představenstva Výzkumného Ústavu Železničního. V podcastu mluví o modernizaci malého železničního okruhu či projektu fotovoltaické elektrárny a dalších investic. Jedním z klíčových témat, které VUZ řeší,  je snižování uhlíkové stopy.

V čem je proti jiným zkušebním okruhům v Evropě ten náš tak unikátní, že sem jezdí testovat své vlaky výrobci i přes půlku Evropy? Co nabízí další testovací okruhy v Evropě, a jsou ve skutečnosti konkurenty pro okruh v Česku? Jaká vozidla jsou teď na okruhu VÚZ k vidění? Proč v rámci zemí RVHP vznikl testovací okruh právě v srdci Československa? Jaký čeká okruh rozvoj v dalších letech? Proč si Výzkumný ústav pořídil od Siemensu lokomotivu Vectron a jak se o ni dělí s mateřskými Českými drahami? A proč podle ředitele ústavu nemá smysl zvyšovat maximální rychlost, na kterou je dnes okruh konstruovaný?

Seeomnystudio.com/listenerfor privacy information.